Arhivă pentru 3 ianuarie 2009

Marea ghicitoare

Viața e o permanentă pendulare între alegeri, alegerile pe care le facem ne influențează tot cursul vieții…căcat. La români, viața devine o ghicitoare permanentă. Pentru că alegeri fac alții în locul nostru.

Politicienii aleg să facă ceea ce știu mai bine: să îi intereseze doar de ei. iar noi îi alegem prin vot. Dar de fapt sistemul electoral alege cine intra în palament, iar noi am ales primit…muie.

Oare o să fie lume multă pe drumul către Valea Prahovei? Mai important…o să găsesc loc de parcare? Probabil că nu, pentru că alții au ales să nu facă parcări, dar să facă pensiune lângă pensiune.

Nu am unde merge de Revelion, o să mă uit la TV. A, dar ce alegere bună au făcut cei care se ocupă de programele de Revelion.

Nu în ultimul rând, cineva a ales să nu fie căldură în trenul rapid București – Baia Mare de ieri. Plătește omul niște bani, stă la vagon de dormit ori la cușetă și trebuie să își aducă pătură de acasă. Pentru că, aparent, nu e prea frig pentru căldură pe timp de noapte. Iar când suflanta din vagon învie, dă aer rece, doar suntem în miezul verii. Azi dimineață am fost să îmi culeg părinții de la gară. Nu mai lipsea mult să îi văd sub formă de sloiuri. Cianozarea începuse deja…

De sâmbătă dimineața

Un fel de cocalari.com, numai că nu din România.

Ce să spui/ce să nu spui în timpul sexului. Excelent!

Aveam impresia că toate englezoaicele sunt pistruiate și urâte. Și că se îmbracă cu haine lălâi și neîngrijite. Wrong și wrong again!

Băuturi nepotrivite pentru bărbați. Printre ele se înscrie Cosmopolitan și apa.