Decenţa

Am fost la o înmormântare zilele astea. Eveniment foarte trist. Se pare însă că nu pentru toată lumea care venise acolo. Nu am putut să nu observ câteva lucruri pe care speram să nu le văd niciodată la astfel de evenimente.

Oameni care se hlizeau. Dacă ai chef de râs (deşi nu îmi excplic de ce, dar anyway) ieşi din grup, du-te undeva unde nu te vede nimeni şi râzi. Cât de nasol este să vezi trei tineri cotindu-se şi râzând înfunda tîn timp ce sicriul este lăsat în groapă.

Telefoanele mobile. A, sunt la o înmormântare. Tu ce faci? am auzit-o pe o doamnă lângă mine, după ce a răspuns la telefonul care a sunat şi a acoperit vocea preotului. La fel de lejer cum ar spune că ar fi fost la o cafea. Şi apoi conversaţia a continuat, până când cineva a rugat-o (!) să vorbească mai încet. După care ea a spus hai că vorbim mai încolo, că acuma nu pot.

7 Responses to “Decenţa”


  1. 1 bastylica Decembrie 11, 2009 la 10:53 am

    am inceput blogul cu posturi in care am ascris despre nemultumirile mele, despre cat de nesimtiti si prosti pot fi oamenii. Cu timpul mi-am dat seama ca acei oameni pe care ii credeam nesimtiti de fapt atata pot. Ei nu-si dau seama ca nu e bine ce fac si ca de cele mai multe ori ii deranjeaza pe ceilalti prin comportamentul lor. Atata putem aici in Romania…dar se poate si mai mult…afara…acuma m-am convins!

  2. 2 Screwie Lewie Decembrie 11, 2009 la 7:21 pm

    Si de-o fi si eu sa mor
    Nu vreau sa va intristati
    Sa cantati si sa jucati, pana-n zori…
    Si daca din cand in cand
    O sa ma primiri in gand
    Voi fi aproape de voi

  3. 3 thcgirl77 Decembrie 11, 2009 la 7:41 pm

    poate sunt oameni care se duc din obligatie, sa fie vazuti ca`s acolo, de aia nu au respect pentru mort si pentru familia indurerata. cineva care chiar sufera dupa cel care a murit stie sa`si stinga mobilul si sa nu rada ca prostul.

  4. 4 Diana Decembrie 15, 2009 la 2:01 pm

    Astea sunt cu atat mai suparatoare cu cat conduci pe ultimul drum o persoana foarte apropiata… desi poate in acele momente nu il mai auzi nici pe preot desi canta din toti plamanii…

  5. 5 Mihai Decembrie 29, 2009 la 2:43 am

    lasa amu decenta, asa, de sarbatori macar! un an nou cat mai bun si la multi ani!

  6. 6 dani Decembrie 31, 2009 la 7:40 pm

    La Multi Ani… cu fericire si un 2010 mult mai bun.

    Dani si Maia

  7. 7 thcgirl77 Ianuarie 4, 2010 la 12:52 pm

    cioc, cioc, e cineva acasa? 🙂
    la multi ani!
    sper ca n`ai abandonat blogul.


Lasă un răspuns

