Generozitatea de Crăciun

Întâmplarea a făcut să petrec ieri un total de vreo 5 ore în mașină. Ascultând (o vreme) posturile de radio, am fost asaltat la fiecare 15 minute de o cerere de donație sau de un apel la generozitate. Stăteam și mă întrebam ca prostul de ce nu este Crăciun în fiecare zi? Atunci am fi cu siguranță mai generoși și mai buni. Am fi cu toții cuprinși de spiritul Crăciunului.  Asta cu spiritul Crăciunului este un clișeu nasol de tot. Spiritul Crăciunului e cel care ne face mai buni sau mai generoși? Faptul că se apropie o sărbătoare care pentru majoritatea înseamnă îmbuibare, beție și leneveală ne face să fim mai generoși și mai buni?

Am fost în Debrece în week-end-ul acesta. Mall-urile și magazinele mari erau deja pregătite de Crăciun. Decorațiuni, brazi, globuri. Și cu toate astea oamenii nu erau mai generoși. Și nici mai buni.

3 Responses to “Generozitatea de Crăciun”


  1. 1 thcgirl77 Noiembrie 24, 2009 la 11:05 am

    nush, eu am acelasi grad de generozitate tot timpul anului 🙂

  2. 2 bebelusha Noiembrie 25, 2009 la 2:58 pm

    omul bun se cunoaste indiferent de ziua din an. Am observat si eu aceasta generozitate data de ziua de Craciun. E bine totusi ca exista macar o zi in care suntem mai generosi…

  3. 3 Adrian O. Noiembrie 28, 2009 la 12:08 pm

    Nu e nevoie de o zi anume să fim generoşi. La fel cum nu e nevoie de o zi anume să ne aducem aminte de alţii care au nevoie de noi.


Lasă un răspuns

