Superman/Batman: public enemies

M-am bucurat când am auzit că a apărut filmul acesta de animaţie, parcă e un “return to innocence” faţă de Ice Age-uri şi alte filme de acelaşi gen, parcă mă simt mult mai familiarizat cu personaje de genul acesta (cine avea în jur de 9-10 ani pe la 1989 poate îşi aduce aminte de desenele cu Batman şi Superman – episoade şi serii vechi – difuzate de RTL sâmbăta dimineaţa de la 9). Aşa că m-am uitat la film cu acest bagaj în minte.

Destul de scurt (o oră şi vreo 5 minute, din care 5 minte sunt genericele), filmul mi-a plăcut, deşi Superman şi Batman, care sunt aliaţi aici (şi prieteni buni) sunt ca Rocky Balboa: iau bătaie 2/3 din film, iar la sfârşit rezolvă situaţia. Ceea ce nu mi-am dat seama e ce a făcut Robin că a fost “schimbat” de Batman cu Superman. Oricum, afacerea a fost bună, că Superman îl scoate din rahat pe liliac de câteva ori.

Şi încă o chestie: după ce Superman luptă împotriva lui lex Luthor timp de vreo 3 episoade, după ce Lex stă în închisoare o vreme, oamenii îl aleg de preşedinte. Get the hint, people, he is evil!

0 Responses to “Superman/Batman: public enemies”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

