Reclame

De ce există reclame la detergent? Cred că sunt cele mai enervante şi fără rost. ca şi cele la tampoane, de altfel. Şi tampoanele, şi detergentul, sunt chestii de bun simţ, pe care oricine le folosesşte (cred) fără a trebui să afle din reclame cum se întrebuinţează sau ce calităţi au. Cine crede cu adevărat că o femeie abia aşteaptă să îi vină acasă soţul şi copiii, murdari ca porcii, doar pentru ca ea să aibă prilejul să folosească noul detergent cu bule colorate de la care chiloţii se fac moi şi tricourile miros a flori de câmp? Eu când veneam acasă murdar, primeam o morală bună de la maică-mea. Deh, o fi fost ea mai comunistă, niciodată nu m-a pupat, nu mi-a spus că murdărirea este bună şi că sunt un ştrengar neastămpărat. Vreau şi eu o familie model, ca cea din reclamele la detergent. Numai că nu vreau să vină la noi soacră-mea, care în loc de cadouri scoate din valiză un Ace, înălbitor super-extra-mega. Că o trimit acasă urgent. Cu tot cu Ace.

4 Responses to “Reclame”


  1. 1 bastylica Septembrie 17, 2009 la 11:30 am

    :)) … super tare faza cu soacra. Si pe mine ma enerveaza o groaza de reclame…pe langa cele amintite de tine as mai spune ca si cele la pasta de dinti sunt penibile. „Asociatia medicilor stomatologi din xxx recomanda yyy” – penibil

  2. 2 thcgirl77 Septembrie 18, 2009 la 10:14 am

    ca femeie ma deranjeaza reclamele la absorbante/tampoane. de ce? sunt doar cateva marci : ob, always, carefree si bella prin magazine. toate fac acelasi lucru. e o chestie intima care tine strict de femei si nu cred ca e cazul ca barbatii sa vada cum torni lichid albastru care se face in gel.

  3. 3 Mihai Radovicescu Septembrie 27, 2009 la 2:23 pm

    si cu ce zici ca vrei sa vina soacra in loc de ACE !?!?😀

  4. 4 Adrian O. Septembrie 27, 2009 la 6:23 pm

    Mihai, aş fi rău dacă aş zice că nu vreau să vină deloc. Că mă înţeleg bine cu ea. Dar prefer să mă surprindă🙂


Lasă un răspuns

