Croaţia

Prima întrebare când am intrat în Croaţia a fost de ce nu sunt ăştia în UE şi suntem noi?, că întrebarea de ce nu e aşa şi la noi am încetat să mi-o mai pun de vreo 2-3 ani, de când am văzut că ungurii sunt în stare să facă autostrăzi şi noi nu facem nimic. Turism, ce să mai spun…

Drumul este lung, dar odată intrat pe autostradă la Nyiregyhaza nu simţi cum trece timpul, ci doar distanţa.

Ca orice ţară ce se respectă, în Croatia se poate plăti cu euro, si tot ca o ţară care îşi respectă turiştii, nu te fură la schimbul valutar ori la tranzacţii în euro.

Surpirnzător, cred că este unul dintre puţinele locuri unde paşapoartele româneşti sunt bine văzute. Vameşii se uită la numărul maşinii şi fac semn să treci, abia dacă se uită la paşaport. Asta dacă au chef. Pe ucrainienii din faţa mea i-au purecat rău de tot. La fel si pe ruşii din spatele meu.

0 Responses to “Croaţia”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

