Amintiri…recente

Câteva din pozele din Croaţia şi Muntenegru

In departare

3 Responses to “Amintiri…recente”


  1. 1 thcgirl77 Septembrie 8, 2009 la 2:44 pm

    cred ca te`ai simtit bine. eu am fost de 2 ori si mi s`a parut o tara foarte faina. nu fii asa zgarcit la poze :p

  2. 2 Adrian O. Septembrie 8, 2009 la 3:40 pm

    Da, a fost foarte fain. M-am simţit bine şi m-am relaxat. nu am descarcat toate pozele inca, o sa mai pun cateva, mai reuşite.

  3. 3 MissCanabiss Octombrie 6, 2009 la 2:13 pm

    Frumoase poze,frumoase locuri.


Lasă un răspuns

