Copilași grași

Dintr-un grup de copii pe stradă, de obicei cel care e cel mai gras are mâncare în mână. Sau mănâncă o înghețată. Am observat foarte mulți copii supraponderali vara asta, fie pe stradă, pur și simplu, fie la ștrand ori la locuri cu apă. Mă gândesc ce părere au părinții lor despre treaba asta. oare concepția (de la sat) e sănătos că pușcă, are obrajii roșii și grași ca gogoșarii e valabilă și la oraș? Oare părinții aceia nu își dau seama că de fapt le fac rău copiilor permițându-le să mănânce cât vor și ce vor?

Încă o chestie care se adaugă la colecția eu nu voi face așa când voi avea copil.

6 Responses to “Copilași grași”


  1. 1 Dani August 15, 2009 la 1:44 pm

    🙂 Hai ca si mamele lor sunt asa! :p

  2. 2 bastylica August 17, 2009 la 10:03 am

    pe mine ma enerveaza cand vad un om gras ca are in mana mancare…

  3. 3 thcgirl77 August 17, 2009 la 2:38 pm

    cand vad pe strand cate un copil mic dar obez imi pare rau pentru el dar cand ma uit la parinti…pffff…99% grasi si aia.

  4. 4 d3m3ntzial August 18, 2009 la 9:55 am

    Consider ca unii parinti nu au timp sa faca mancare, asa ca mai bine il duce pe copil la McDonald`s. Cunosc multe cazuri din astea. Altii mananca doar mancare rece ( sandwich,mezeluri,etc) ceea ce iar nu este sanatos.
    Si ca tot sunt pentru prima data aici, tin sa iti spun ca, cel putin la prima vedere, e un blog reusit.

  5. 5 Adrian O. August 18, 2009 la 12:46 pm

    Cu atât mai mult, Dani şi Mădă, că părinţii sunt aşa. Ar trebui să nu îşi lase copiii să faca aceleaşi greşeli. Lipsa de timp şi dusul copiilor la McD sunt de multe ori o scuză pentru părinţi, dar nu şi o alternativă sănătoasă.
    @demential – mulţumesc pentru aprecieri.

  6. 6 thcgirl77 August 29, 2009 la 7:23 pm

    eu cu mcdonalds`ul n`am avut niciodata o relatie de iubire, ca si copil imi placea happy meal, pentru jucarii. mergeam cu taica`meu o data pe luna acolo si imi alegeam meniul si jucaria. cam atat.


Lasă un răspuns

