Și altădată!

Un tip din Bistrița (după numărul de înmatriculare de pe mașină) se scarpină în cap azi dimineață în fața blocului meu: avea o pană, cineva îi înțepase cauciucul pentru locul de parcare ocupat. Niște țărani dom’le, vecinii mei, nu ai cu cine. Adică ai, cu vreo doi, în rest nu prea. Back to our sheepses🙂 Tipul mă vede că stau pe geam și mă uit la el, și înainte de a apuca să spună ceva, mă ofer să îl ajut nu vă dau o pompă, o umflați până la prima vulcanizare  (nu avea roată de rezervă – o chestie de neînțeles pentru mine). Ba da, spune el.

Cobor, îi dau pompa (de picior, simplă, nu din aceea electrică), la care ăsta face niște ochi mari și spune păi asta-i pompă? N-am ce face cu ea, mai bine nu te așteptam  (așteptase vreo 5 minute până să o primească) și plecam, că găseam deja vulcanizare și eram pe drum. Mă grăbesc. Se pune în mașină și pleacă. Rămân cu pompa în mână, nu știu ce să cred. Visez, am dat peste cel mai imbecil om din România, ambele la un loc?

În continuare, sunt gata să ofer ajutor oricui îi trebuie pompă. Dar voi preciza dinainte tipul ei, să nu fie comentarii.

1 Response to “Și altădată!”


  1. 1 bastylica August 10, 2009 la 11:17 am

    exista oameni care isi merita soarta si nu poate sa-ti fie mila de ei cand vezi ca nu ii duce capul nici macar pentru a-si da seama ca te-ai oferit (voluntar) sa-l ajuti.


Lasă un răspuns

