Mitocănia

A venit vara, e cald afară. Odată cu căldura apar, din păcate, burţile/abdomenele dezgolite. Cele mai nasoale sunt burţile impozante ale bărbaţilor,c are ăşi fac apariţia de sub maieuri cu găurele. Nu, nu la bere ori la picnic, ci pe bulevardele principale ale oraşului. De ce aş fi obligat să văd un maieu care ajunge până la buric şi de sub care iese „covoraşul” de păr care arată înrudirea directă cu maimuţele? Sau de ce aş fi obligat să văd tantile care ies în capot şi nenii care ies la bustul gol şi papuci de casă după bere sau seminţe sau alte chestii? Nu vreau să văd nici buttcracks atunci când se apleacă să ia berea de pe raftul de jos. Nu e greu pentru nimeni să ia un tricou ori o pereche de pantofi sport atunci când iese din casă. Sau da?
Un alt fel de mitocănie care mă enervează la culme este familiaritatea excesivă a celor cu care vin în contact. Da, ştiu că arăt a 23 de ani, ştiu că faţa mea nu spune multe şi că pot fi luat drept un proaspăt absolvent de facultate,d ar în acelaşi timp poate nu am chef de asta şi nu mă simt măgulit ca pizdulicea de la bancă (care probabil că are aceeaşi vârstă cu mine) să mă întrebe Ce doreşti după ce eu o salut cu Bună ziua. Când i-am spus că nu am dormit împreună aseară, mi-a spus că nu e cazul să fiu ironic. Scuze? Rahat!
Tipul de la DHL care mi-a spus Dă-mi te rog X lei şi o ştampilă pe formularul ăsta, măcar a fost politicos şi a adăugat te rog.
Oare chestia cu pronumele de politeţe a devenit demodată, sau se aplică de la 50 de ani în sus?

3 Responses to “Mitocănia”


  1. 1 diana Iulie 24, 2009 la 4:45 pm

    Adi, crede-ma ca e mai bine decat sa ti se adreseze copiii vecinilor cu „Sarut mana”!!!

  2. 2 Adrian O. Iulie 26, 2009 la 1:44 pm

    Da, e mai bine. Doar că e enervant uneori 🙂

  3. 3 MissCanabiss Octombrie 6, 2009 la 2:18 pm

    Probabil astfel te vei simti mai tanar .Pardon ,va veti simti :))


Lasă un răspuns

