Andrei Plăcinta 666

Andrei Plăcintă, fiul unei tanti ministru, e homosexual. Şi se pare şi satanist. Şi îşi şi bagă piciorul în biserică prin faptul că a devenit pastorul Primei Biserici Ateiste din lume. Who the fuck cares că un puţulică plictisit s-a gândit să se distreze în Elveţia completând un formular online şi a fost declarat pastor al unei biserici de doi lei. Ăla cred că s-a trezit într-o dimineaţă şi în timp ce îşi trăgea ceasul (Vacheronul sau Rolexul) s-a gâdit: Mă duc la şcoală sau mă fac satanist su pastor la Biserica Ateistă? Treaba cu pastorul sună bine, hai să o pun de-o chestie din asta…Şi apoi, biserică-şmiserică ateistă. Dacă ne uităm la cum gândesc ăia, probabil că o groază de oameni ar putea deveni membri. Pentru că multă lume crede în gândirea raţională (chiar dacă nu o au), crede în fenomenele naturale şi în cauzalitate.

E homosexual. Sau aşa se spune după pozele lui de pe Facebook. Atunci şi noi avem o groază de homosexuali, de lesbiene, de Batmani, de milionari în euro, de bătăuşi. Că doar aşa spun pozele de haifai’ şi de cocalari şi piţipoance.

Oare o să mă afurisească colegii lui satanişti pentru că am scris asta? The minions of Satan will descend upon me? Oh, abia aştept. Îmi iau tricoul cu 665-live next door to Sastan şi deschid uşa.

9 Responses to “Andrei Plăcinta 666”


  1. 1 thcgirl77 Iulie 23, 2009 la 11:07 am

    cat tam tam cu baiatul ala.
    e un tanar teribilist. toti am fost la fel la varsta lui dar atunci nu era internetul asa raspandit si ne faceam cunoscute opiniile teribiliste in gasca. acuma dc scrii ceva toata lumea poate citi si te poate judeca.
    pozele cu pupatul altui baiat sunt genul de poze de chef/betie care in mod normal nu trebuie facute publice ca scoase din context par aiurea. poate la cheful ala s`au prostit si au ras pe tema asta.
    are pentagrama la gat. wow. eu aveam o piatra gaurita, un glont si un medalion cu o frunza de marijuana ca accesorii de lantz la varsta lui si nimeni nu comenta nimik.
    presa de kkt, se leaga aiurea de copii in loc sa se lege de adulti.

  2. 2 thcgirl77 Iulie 23, 2009 la 11:13 am

    PS: daca esti ateu nu poti fi satanist pentru ca exluzi absolut orice forta superioara care`ti guverneaza existenta, fie ea dumnezeu, satana, buddha, allah, zeul ploii sau a`dal.
    deci e clar ca tipul face ce face pur si simplu din teribilismul varstei.
    plus ca satanistii nici nu sunt asa rai, daca ai citit cumva baza credintei lor, au niste reguli de bun simt doar ca nu`si impun atatea restrictii precum sunt in crestinism, e o chestie mai hedonista, inclinata spre satisfacerea poftelor umane ca doar o viata avem toti. poti sa cauti „church of satan” sau ceva de genul in google, sa citesti.

  3. 3 Adrian O. Iulie 23, 2009 la 4:47 pm

    Păi tocmai, Mădă, am citit ceva și mai știam și eu câte ceva. Deci presa spune că tipul ăsta face parte din Noua Biserică Ateistă și e și satanist în același timp. Contradicție în termeni.

  4. 4 eris Iulie 26, 2009 la 9:20 pm

    Pozele afisate sunt dezgustatoare, parca-i un motan in calduri, asa cu limba scoasa, poate se gandeste peste cativa ani sa candideze la presedintia Romaniei,nu stiu cum poate sa spuna maica-sa ca se mandreste cu el, mie imi este scarba.Faptul ca ar fi homosexual nu ma dreanjeaza, dar sa stea in banca lui , nu cu limba scoasa de-un cot, dizgratios…

  5. 5 Andreea Ionescu Octombrie 17, 2010 la 10:41 am

    Sincer chiar nu imi vine sa cred ca cineva poate fi atat de sigur pe ceea ce spune. Il cunoasteti? Daca nu atunci nu inteleg cum puteti sa spuneti astfel de lucruri… Sau cum poate cineva oricine care nu stie pe x y z ca este intr un anume fel sa descrie variabilele respective…?

  6. 6 Fubbu Decembrie 8, 2010 la 4:37 pm

    Asta trebuie crucificat da-l draq …..oare exista zdreanta mai mare k asta in Romania?…..Satanist poate nu e dar DOBITOC sigur….

  7. 7 Fubbu Decembrie 8, 2010 la 4:40 pm

    Pai asta arata el ….arata cum e ..si vad k ii face mare placere…don soara Andreea Ionescu …

  8. 9 foto Martie 7, 2013 la 2:02 am

    For most up-to-date information you have to visit internet and on world-wide-web I found
    this website as a best web site for newest updates.


Lasă un răspuns

