La plajă

Din când în când, atunci când am câte un acces de masochism, îmi place să îmi aduc aminte de ce preferă majoritatea lumii serviciile vecinilor unguri atunci când vine vorba de plajă sau bălăceală. Aşa că pun umbrela de soare cu mine (că de ce s-ar găsi d’aia pe plajă) şi o carte şi mă duc la un lac din apropiere, la Iojib. Chestia cu cititul oricum este wishful thinking pentru că la cum urlă muzica, prea puţine alte lucruri se pot face. La fel cum este şi ideea de a avea o zi relaxantă. Nu pentru că nu ar fi unde (adică apă şi soare), ci pentru că mai sunt şi alţii care plănuiesc să aibă zile relaxante în felul lor. Adică cu grătar şi cu fum pe plajă sau cu un fotbal jucat fix în mijlocul plajei, printre prosoape şi umbrele. Sau prosoape scuturate de nisip fix pe capul celorlalţi.

Aşa câştigă ştrandurile şi aquaparkurile din Ungaria clienţi români.

1 Response to “La plajă”


  1. 1 fanitza Iulie 6, 2009 la 6:58 pm

    am fost in weekendul asta intr-un strand romanesc. deci, frate, ce era acolo.😆

    era plin ochi, nu era loc sa arunci un ac. in apa efectiv se calcau oamenii in picioare. in bazinul „olimpic” nu era loc nici sa inoti. strazile din afara strandului, erau toate parcate, de abia gaseai un loc. de fum, gratare si fotbal, nu am avut parte, dar mai incolo se intreprindea si asaceva. in fine, cam aduce a ce scrii, doar ca lumea era enorm de prezenta. la iojib, cred ca, totusi, nu erau chiar asa de multi.


Lasă un răspuns

