Nuntă

După cum spuneam şi aici, urăsc nunţile. Nu pentru ceea ce reprezintă în sine, adică sărbătorim faptul că un bărbat se va trezi -teoretic – lângă aceeaşi femeie pentru tot restul vieţii, (sau asta se sărbătorește la petrecerea burlacilor? Anyway…) ci pentru ce au ajuns în ziua de azi. Trebuie să te duci pregătit psihic la o nuntă dacă vrei să reziști cât de cât și să nu pleci în 5 minute.
Începem cu muzica, care de cele mai multe ori este o alternanță între suicide soundtracks (Floare mândră, trandafir ori Pușca și cureaua lată) și manele/etno pop+Aurel Tămaș – pe ăsta nu știu unde să îl încadrez, melodiile lui sunt mai proaste decât celelalte categorii.
După ce alungi gândul sinuciderii, ca să nu faci mizerie pe jos ori să strici buna dispoziție a mirilor, urmează furatul miresii. Aici se pune problema: dacă s-a dus cu ei, să o păstreze. Eu nu mai plătesc să o aduc înapoi. Însă cu toții plătesc să o aducă înapoi.
Distracția maximă începe pe la 2 sau 3, când băutorii de cursă lungă au ca argument numai tonul ridicat (cu cât strigă mai tare, cu atât mai multă dreptate au) și încep să își descheie cămașa, transpirată deja de la căldură, plutind pe la mese și jurând prietenie veșnică celor pe care abia acolo i-au cunoscut.
Abia aștept să mă duc.

8 Responses to “Nuntă”


  1. 1 maddy Iulie 2, 2009 la 10:15 am

    wow ce articol deprimant…si eu am nunta la anu`. sper sa nu fie naspa si invitatii sa se distreze. eu la majoritatea nuntilor m`am cam plictisit, mai ales la alea unde trebuia sa ma duc, dar am avut nuntile prietenelor mele, ale verisoarelor, unde a fost party si am dansat si ne`am distrat pana tarziu.
    conteaza si la nunta cui te duci.
    asa am fost si la unele nunti groaznice unde muzica bubuia non stop chiar si cand se servea mancarea (3 ore a durat de la aperitiv pana sa vina supa/ciorba). eu am mancat alunele si pateurile de pe masa ca normal ca nu mancasem inainte de nunta si imi era foarte foame. pe la 12 noaptea m`am tirat discret.
    sunt si nunti faine si nunti naspa, important e sa le tina casnicia mirilor.

  2. 2 bastylica Iulie 2, 2009 la 10:22 am

    acum 15 minute am primit o invitatie la nunta… 🙂

  3. 3 Adrian O. Iulie 2, 2009 la 10:56 am

    Fără discuţie, Mădă, contează cine face nunta. Îi cunosc pe cei care o fac doar aşa, vag, ideea este că trebuie să mă duc. E o obligaţie. Ar fi o idee bună să mănânc ceva acasă, că nu se ştie la ce oră vin aperitivele :))
    Seba, sper să te distrezi 🙂

  4. 4 Diana Iulie 2, 2009 la 2:04 pm

    :)) vezi de ce am facut eu nunta in stil american? Adica muzica in surdina, bufet suedez si dupa 5-6 ore catre casa cu ei!

  5. 5 psycho dad Iulie 3, 2009 la 6:58 pm

    aia nu e nunta in stil american ci nunta pocaiasca .

  6. 6 Adrian O. Iulie 4, 2009 la 12:48 pm

    O recepție de felul ăsta consider și eu să este elegantă.
    PsychoDad – nu e nuntă pocăiască,e recepție. La una din aia pocăiască am fost, e diferită 🙂

  7. 7 thcgirl77 Iulie 4, 2009 la 2:48 pm

    chiar, cum e la nunta de pocaiti ?

  8. 8 psycho dad Iulie 4, 2009 la 6:53 pm

    te cred adrian , dar daca mirii sunt pocaiti si o descriu ca diana , mai putem numi nunta receptie ?


Lasă un răspuns

