What’s my name?

M-ar chema Ginger DazzlePassion dacă aş fi stripper şi Anthony (Tony) The Weasel Gambino dacă aş fi mafiot. Dacă aş fi supererou aş fi The Invincible Enigma. Toate sunt de aici.

2 Responses to “What’s my name?”


  1. 1 roxi Iunie 18, 2009 la 11:04 am

    genial :))
    am incercat si eu, le-am pus pe blog!multumesc de idee :)) ti-am furat-o >:) muhahahaha

  2. 2 Adrian O. Iunie 18, 2009 la 12:31 pm

    Cu placere de idee. Cred ca e prima idee buna pe care ti-am dat-o, nu? 😉


Lasă un răspuns

