Seven pounds

Will Smith face un rol bunin Seven Pounds. Deși nu este genul meu de film, l-am urmărit pentru prezența lui Will Smith. Care nu dezamăgește. În rolul unui agent de la fisc, își ia misiunea de a ajuta niște oameni despre care el consideră că merită, făcând sacrificiul suprem: dându-și propria viață.

2 Responses to “Seven pounds”


  1. 1 thcgirl77 Iunie 14, 2009 la 7:44 am

    ciudat filmul, pentru ca nu te prinzi de final chiar din prima daca nu au auzit nimik despre film si nu ai vazut nici trailerul (ca mine) si ai impresia ca will smith se poarta ca un dement ciudat jumatate de film.

  2. 2 Adrian O. Iunie 14, 2009 la 8:27 am

    Da, așa am fost și eu. Am auzit doar de film, și m-am pus să îl văd fără să fi văzut trailer ori să fi citit nimic despre el. Și pe la jumătate m-am enervat și eu :), fiind pe cale să îl abandonez. Oricum, mi-a plăcut în final și a meritat să îl văd.


Lasă un răspuns

