Prin țară (II)

De la Drobeta Turnu Severin am mers la Târgu Jiu. Zona este extrem de frumoasă, probabil că dacă ar fi pusă în valoare ar avea turiști mulți. Fiind în Gorj, o abatere pe la Tismana se impunea, astfel că am făcut un ocol de vreo 15 km din drumul principal pentru a vedea mănăstirea. Nu mi-a părut rău.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Târgu Jiu mi-a plăcut mult, un oraș curat, nu prea aglomerat și nu prea mare. Nu puteam ocoli Masa Tăcerii, Poarta Sărutului și Coloana infinitului.

4 Responses to “Prin țară (II)”


  1. 1 Paul Gabor Iunie 6, 2009 la 7:45 am

    Mersi mult pentru Tg. Jiu…

  2. 2 bastylica Iunie 6, 2009 la 9:47 pm

    ce-ti pasa….dupa ce ti-ai spalat ochii in Barcelona acum ai ocazia sa (re)vezi si o parte din Romania. Frumos, frumoase si pozele…drum bun mai departe🙂

  3. 3 Adrian O. Iunie 7, 2009 la 7:47 am

    Paul, cu plăcere🙂 Chiar mi-a plăcut Tg. Jiu și m-aș întoarce acolo cu plăcere.
    Seba, nici în Barcelona, și nici în Tg. Jiu nu am mai fost până acum. Nu încape comparație, evident, dar în fiecare găsești câte ceva fai. Sper să ajung și prin Arad. Nici acolo nu am fost niciodată.

  4. 4 claudiu Iunie 28, 2009 la 7:05 pm

    traditii si obiceiuri din Gorj


Lasă un răspuns

