Prin țară

Fiind plecat cu treburi săptămâna asta prin țară, mi-am luat aparatul foto, în speranța unor ”devieri” de la traseu și vizitării unor locuri interesante. Nu am fost dezamăgit.

În drum spre Drobata Turnu Severin am văzut Defileul Dunării. Superb, apa își face loc printre munți, Dunărea este foarte frumoasă.

DSCF5093

La Drobeta Turnu Severin am văzut Muzeul Porților de Fier. Plin de chestii istorice extrem de interesant și cu un parc în aer liber prin care e o plăcere să te plimbi, muzeul este un obiectiv care nu trebuie ratat. Aici se află piciorul podului ridicat de Apolodor din Damasc pentru ca trupele romane să treacă spre Dacia. Și tot aici este și un bust al lui Apolodor. De asemenea, există și o machetă a podului, cu explicații detaliate. Păcat de numărul mic de vizitatori ai muzeului, îmi spunea un ghid că au mai mult clase de copii și excursii școlare, lumea nefiind foarte interesată de aceste lucruri.

DSCF5099

DSCF5098

3 Responses to “Prin țară”


  1. 1 Paul Gabor Iunie 5, 2009 la 4:50 pm

    Nu i-ai lasat o scrisorica lui Apolodor? Poate ne da o mana de ajutor cu autostrazile…

  2. 2 Diana Iunie 5, 2009 la 7:51 pm

    Avem o tara cu niste piesaje ca in vis! Daca le-am sti pune in valoare…

  3. 3 Adrian O. Iunie 6, 2009 la 7:29 am

    Trebuia să îi las o listă lungă, la fel ca și cea a lui Moș Crăciun. Că ar avea cu ce să ne ajute 🙂
    Da, Diana, într-adevăr. Avem lucruri frumoase, păcat că nu le știm pune în valoare și nu le promovăm îndeajuns.


Lasă un răspuns

