Imi place

Îmi place să văd oameni de vârsta a doua (spre a treia) care sunt interesaţi să înveţe lucruri noi legate de computer. Îmi plac oamenii de această vârstă care se mai joacă pe computer, care eventual scriu pe un blog sau care pur şi simplu îşi citesc ziarele ori caută noutăţi pe internet.

Îmi place să văd oameni care nu mai sunt tocmai tineri, pe stadion, alergând sau făcând exerciţii diverse, ori pe bicicletă. Burţile impozante (alea de bere şi de mâncare porcească, în exces) nu mai sunt la modă, aşa că piscina ori alergarea nu pot decât să facă bine.

4 Responses to “Imi place”


  1. 1 bastylica Mai 12, 2009 la 9:33 am

    eu cunosc astfel de oameni si imi face placere sa vorbesc cu ei ori de cate ori am ocazia.

  2. 2 tasha August 6, 2009 la 10:29 am

    Ha!am ajuns intamplator pe blogul tau…si m-a amuzat teribil remarca pe care ai facut-o legat de varsta a treia,unde deh!!!ma cam incadrez si eu…si care culmea…sunt din Satu Mare si culmea am si un blog…=)))))))
    Sunt mandra de mine ca autodidact am ajuns sa intru in tainele netului si sa ajung sa fiu o netomana sui generis,moderez chiar citeva forumuri…si socializez extrem de bine cu internauti de toate varstele.
    O ZI PE MASURA ASTEPTARILOR TALE!

  3. 3 tasha August 6, 2009 la 10:31 am

    Aaaaa!!si scuze…mai doream sa te intreb ceva:poti sa-mi spui(apropos de titlul blogului…)ce inseamna un om normal…intr-o lume anormala?

  4. 4 Adrian O. August 9, 2009 la 11:04 am

    Normal? Cred că de fapt încercam să spun că funcționez în lumea asta așa cum îmi place mie, așa cum cred eu de cuviință și scriu despre lucrurile pe care nu le consider normale. Din punctul meu de vedere 🙂
    Sper să revii cât mai des pe blog, Tasha!


Lasă un răspuns

