Cea mai bună maşină

Cea mai bună maşină este cea “de firmă”. Indiscutabil, asta o spun toţi cei care au maşină de acest fel. De obicei, maşina are asigurare CASCO, aşa că nu contează ce păţeşte. Pe acest raţionament, poţi conduce ca nebunul cu ea. Recent, am asistat la un accident (uşor) al cuiva de la o firmă destul de mare din Baia Mare. Omul era nervos doar pentru că pierde timpul (deşi el era vinovat, nu acordase prioritate), nu era deloc îngrijorat pentru maşină. Care era lovită destul de bine. Pe de altă parte, cel lovit, cu maşină particulară, era negru al faţă de supărare. Cu toate că maşina urma să fie reparată, omul era extrem de supărat.

Mă întreb dacă s-ar linişti şoferii ăştia imediat ce li s-ar imputa o parte dintre pagubele făcute maşinii de firmă. Cu siguranţă că ar conduce altfel.

4 Responses to “Cea mai bună maşină”


  1. 1 fanitza Mai 4, 2009 la 1:40 pm

    cool! păi la stat cel puţin nu se mai plăteşte asigurare că e criză! nici ambulanţele nu mai beneficiează de asigurare!

  2. 2 Razvan (360romania.eu) Mai 4, 2009 la 7:57 pm

    Nu i se poate cere sa plateasca ceva daca are CASCO, doar asta este rolul CASCO.

    Dar se poate face altceva: la mai multe de 3 accidente usoare in 3 ani de zile … se suspenda carnetul pe 6 luni.

  3. 3 bastylica Mai 4, 2009 la 9:57 pm

    daca masina mea de serviciu pateste ceva eu o platesc…daca e din vina mea, normal.

  4. 4 thcgirl77 Mai 10, 2009 la 8:11 am

    nu as vrea sa primesc nimik de la serviciu, nici telefon si nici doamne-feri masina, de ce sa ma leg la cap cu lucrurile altuia?
    daca as avea masina de la firma si as lovi`o, m`as simti foarte rusinata…


Lasă un răspuns

