Arhivă pentru 1 mai 2009

Treabă pe jumătate

Ieri am avut de umblat în mai multe locuri și de făcut mai multe plăți, așa că am decis să nu mai umblu pe la bancomate și să plătesc cu cardul. Că doar nu poate fi atât de greu.

Întâi la Alianz Tiriac, pentru Casco. Sistem de plată cu cardul nou implementat, de vreo o lună. Oamenii se uitau la el ca la moaștele sfinte, inclusiv tanti de la casierie, care mă întreabă: Cash nu aveți? E mai simplu… Da, e mai simplu pentru dumneavoastră, spun eu, dar e mai rapid cu cardul pentru mine. Se câcăie duduia și fac plata, în sfârșit. POS-ul scuipă o chitanță, asta mi-o dă și…la revedere. Bun, dar un bon asemănător celui de casă, o factură, ceva mai acătării, de pus în contabilitatea firmei…

Păi, nu, că noi numai asta dăm. Dacă plăteați cash, vă dădeam chitanță., spune duduia. Păi asta nu tot plată este? Pentru asta nu primesc chitanță? Chestia asta (arăt spre dovada de plată cu cardul) nu e bună în contabilitate, nu mă pot deconta cu ea, insist eu. Mergeți sus, la contabilitate, vine răspunsul. La contabilitate, evident: sistemul de plată este nou, nu știm încă ce și cum, ne interesăm, vă sunăm noi etc.  Și dacă mâine am control? întreb eu. A, păi nu se leagă de asta, le spuneți ce s-a întâmplat…

A doua chestie, la un magazin local care vinde componente pentru computere. Îmi trebuia un DVD writer și am zis că dau o fugă pe acolo să văd ce au. Magazin destul de mare, se spune că este printre cele mai bune de profil (câte or mai fi rămas) în oraș. Acolo cer ceea ce îmi trebuie, primesc, mi se face certificatul de garanție și dau să plătesc cu cardul. NU SE POATE! Cum, adică vă ocupați de computere, pe deasupra și de case de marcat (distribuție+service) și nu aveți un amărât de POS? întreb. Nu, nu avem.

Oare vremurile când trebuia umblat cu un purcoi de bani în buzunar vor dispărea?


mai 2009
L M M J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031