Un prieten

Eram doi copii care alergam prin curte toată vacanța, jucând tot felul de jocuri de-ale noastre. Era înainte de revoluție, nu erau computere, nu era TV care să te țină în casă. Mergeam la bazin, începând din iunie până în septembrie. Adică atât timp cât stătea Andrei la Baia Mare, venit din Timișoara. Împărțeam pâinea cu gem în curte și plăcintele făcute de bunica lui. Eram cei mai buni prieteni.

După revoluție, părinții lui au intrat în afaceri. Și au câștigat bani destul de mulți. Prietenul meu a început să călătorească destul de mult. Sau stătea în Timișoara. Vacanțele la Baia Mare au început să se rărească, numărul mașinilor a început să crească pentru prietenul meu. Din păcate invers proporțional cu ținerea de minte. Care se tot scurta, el uitându-și prietenii din Baia Mare și pe unii din Timișoara.

L-am văzut pe prietenul meu ieri, în fața unui bar din Baia Mare, coborând dintr-un Porsche Cayman. M-am dus la el și l-am salutat, reproșându-i, prietenește, că nu m-a sunat când a ajuns. Mi-a răspuns că are treabă în Baia Mare și că nu poate să stea de vorbă cu mine, că nu are timp și că vorbim altă dată. Sigur, eu coboram dintr-un VW Golf…

Coincidența face ca să scrie și Bastylică despre prietenie🙂

1 Response to “Un prieten”


  1. 1 bastylica Aprilie 18, 2009 la 11:31 am

    toti spunem ca daca am intra in posesia unei sume foarte mari de bani peste noapte nu ne-am schimba…am ramane mereu aceeasi oameni modesti dar eu nu as baga mana in foc pentru asta. Banii multi iti deschid foarte multe drumuri interzise inainte, drumuri pe care vrei sa te duci din curiozitate, dar uitam ca mergand pe aceste drumuri tot ceea ce am facut pana atunci ramane in urma…..


Lasă un răspuns

