+ 1

O masă cu niște aperitive, un tort cu lumânări și muzică la casetofon, cu casete înregistrate acasă. Cam asta îmi aduc aminte de la zilele de naștere organizate acasă, de părinții mei. Discuții cu vecinii, câte o bere și lor, și cheful putea începe.

Acum, se organizează altfel zilele de naștere, pe la McDonald’s sau cluburi pentru copii, ca să nu mai spun că la 16 ani deja aniversarea se ține în bar, cu alcool din plin.

Partea mai nasoală cu ziua de naștere este când cade în aceeași si cu o sărbătoare, pentru că nu ești sigur de ce primești cadoul: de sărbătoare (în cazul meu de Iepuraș) sau de ziua ta. Și în plus, primești doar un cadou 🙂 Oricum ar fi, prefer să spun că nu îmbătrânesc, ci devin om cu experiență. Mai multă decât în anul trecut și mai puțină decât voi avea la anul.

4 Responses to “+ 1”


  1. 1 thcgirl77 Aprilie 18, 2009 la 7:52 pm

    eu la 17 am tinut prima zi de nastere in club si a fost tare de tot 😀 la 18 ani a fost party hip hop intr`un bar, am avut un tort asa mare ca am taiat pentru toti acolo si care nu erau invitati de mine, la toti le`a placut tortul.
    in rest pana pe la 14-15 ani a fost acasa, asa cum ai descris tu si era foarte fain.

  2. 3 Diana Aprilie 19, 2009 la 6:18 pm

    La multi ani cu multa experienta!

  3. 4 Adrian O. Aprilie 20, 2009 la 10:44 am

    Mulțumesc, Diana și Mister1ous 🙂


Lasă un răspuns

