Nevoia de mai mult

Sunt angajat, am un salariu mulțumitor și cam atât. Mai iau câte una după cap de la șef, dar nu mă interesează prea mult, că oricum eu știu mai bine decât el ce trebuie să fac. El a ajuns șef pentru că îl cunoaște pe X/ea a ajuns șefă că s-a f***t cu Y. Oricum, vin acasă și mă uit la televizor sau mă culc. Ori citesc ziarul. Și atât.

Cunosc destul de multe persoane cu atitudinea asta. S-a terminat munca, s-a terminat ziua. Un concediu întrerupe monotonia și atât. Nu pot să înțeleg cum se termină viața pentru un om de 30 de ani odată cu un job. Munca mea nu este monotonă deloc, dar tot simt nevoia de a face ceva după ce ajung acasă. Citesc, fac o plimbare ori mă văd cu prietenii. Am pasiuni pe care le cultiv și încerc să îmi umplu restul zilei cu lucruri agreabile. Ce vor face acele persoane care încă de acum consideră că viața după serviciu este inexistentă, în momentul în care vor fi pe la 45 de ani?

3 Responses to “Nevoia de mai mult”


  1. 1 thcgirl77 Aprilie 18, 2009 la 6:58 am

    viata mea incepe dupa ce ies de la lucru 🙂

  2. 2 Adrian O. Aprilie 18, 2009 la 8:26 am

    Da, și pentru mine. Dar pentru unii nu mai există viață după lucru.

  3. 3 bastylica Aprilie 18, 2009 la 7:26 pm

    cunosc si eu astfel de persoane dar eu nu ma numar printre ei. Acesti oameni nu numai ca nu mai au viata dupa lucru dar nici macar la munca nu dau randament pentru ca tot timpul se gandesc cate ore mai sunt pana pleaca.


Lasă un răspuns

