La plimbare

 

Astăzi am avut o zi mai liniștită (de Paști) și am putut ieși la plimbare, profitând de vremea frumoasă și caldă de afară. Pe lângă faptul că am redescoperit mersul pe jos (un picior în față, apoi celălalt, și tot așa) și am constatat că este foarte agreabil, am avut ocazia să văd că ”lumea bună” a ieșit în oraș la terase, de cum a dat căldura. Deci, 24 de grade afară, așa că venim îmbrăcați ca atare. Șlapi (da, șlapi, flip-flop), pantaloni scurți și tricou. Alb și mulat pe burtă, pentru că burta trebuie arătată, doar s-a investit mult în ea. Audi-urile și Touaregurile parcate fix în fața terasei (printre scaune, dacă se poate) sunt investițiile care mențin burta. Pe lângă asta, mai sunt și ceva pițipoance care susțin burta, de jos, cu capul. Stând în genunchi. Oricum, plimbarea a fost instructivă. M-am pus la punct cu stilul vestimentar din vara asta. Trebuie să investesc neapărat în niște șlapi. Nike sau O’Neill. Și într/un tricou alb de marcă, după care încep să investesc în burtă.

1 Response to “La plimbare”


  1. 1 bastylica Aprilie 13, 2009 la 9:53 pm

    tipic, cred ca asa e peste tot in tara…cu preponderenta la mare🙂


Lasă un răspuns

