Curiozitate

Am citit despre oferta Orange, conform căreia se primește un sim gratuit prin simpla completare a unui formular online. Curios (și nu de nevoie) am completat un formular, urmând ca să dau SIM-ul unui prieten. Spre surprinderea mea (plăcută), plicul a ajuns. Era un plic mare, cu ștampila Poștei Române, care conținea un plic mic, de la Orange. Rupt într-o parte. Cartela nu era în țiplă și era rupt SIM-ul de la loc. Asta a fost partea neplăcută. Probabil că cineva a încercat să folosească SIM-ul, dar acesta nu avea credit pe el. Deci era useless, fapt pentru care l-a transmis destinatarului.

L.E. Bastylica a scris acum o vreme despre asta și a avut dreptate. Plicurile cin cu Poșta Română, iar angajații lor sunt curioși.

4 Responses to “Curiozitate”


  1. 1 bastylica Aprilie 11, 2009 la 11:47 am

    hehe…se pare ca prima victima a si aparut….exact despre asta am scris cand a aparut oferta: http://www.bastylica.net/2009/04/o-noua-teapa/

  2. 2 thcgirl77 Aprilie 11, 2009 la 1:38 pm

    ai incercat sa faci o plangere inutila si ‘for the record la posta’ ?
    violarea secretului corespondentei e o chestie destul de grava, cel putin in teorie.

  3. 3 Diana Aprilie 11, 2009 la 6:03 pm

    Nu am crezut niciodata in gratuitati

  4. 4 Adrian O. Aprilie 12, 2009 la 7:30 am

    Mădă, am făcut vorbit la Poștă, la un număr pe care îl au pentru relații cu publicul. Luni urmează să depun plângere scrisă și să atașez plicul ca și dovadă. Asta, dacă va folosi la ceva.


Lasă un răspuns

