A bridge too far

Un film extraordinar, pe care îl includ între preferatele mele, alături de cele menționate aici. Cu o distribuție de zile mari și cu un scenariu beton în spate -cartea pe care se bazează filmul nu am apucat să o citesc încă, dar sunt filolog și am timp:) – filmul descrie o acțiune eșuată a aliaților în timpul celui de-al doilea război mondial. Este vorba de o acțiune prin care germanii ar fi fost atacați chiar la ei acasă, în timp ce ei erau ocupați pe frontul din est. Operațiunea nu a reușit însă, iar pierderile ai fost extrem de mari. Un film care merită văzut și/sau revăzut.

2 Responses to “A bridge too far”


  1. 1 fanitza Aprilie 5, 2009 la 8:02 pm

    ce am văzut eu şi îţi recomand. tropa de elite. genial.

  2. 2 miluch Aprilie 8, 2009 la 5:22 pm

    cartea bate filmul, de data asta. e o carte extraordinara pe care am savurat-o mai acum cativa ani, cel mai bine este sa iti rezervi o zi intreaga special pentru ea. asta pentru ca nu este de citit „inainte-de-culcare”.


Lasă un răspuns

