Oferte speciale

Comerţul comunist ne-a obişnuit cu modul simplu de a face cumparaturi: îţi trebuie, iei (dacă găseşti), nu îţi trebuie, iei (că nu ştii dacă mai găseşti). În principiu suntem obişnuiţi să cumpărăm. Se pare că old habits die hard (fără Bruce Willis) sau că you cannot teach an old dog new tricks. Adică e greu de scăpat de obiceiurile vechi. Cum altfel se explică faptul că orice pliant cu ofertă specială atrage o groază de clienţi, că oro de câte ori apare afişul cu promoţie în vitrină, oamenii se îngrămădesc. Un pantof la preţ întreg, al doilea la 1/2. Omului nu-i mai trebuie a doua pereche, la 1/2 din preţ, dar o ia, aşa, să fie, că e ofertă. 15% reducere la o plasmă dacă vii cu TV-ul vechi. Ăla mai merge, nu e unul cu lămpi, dar îl dai şi mai dai şi bani, doar că e ofertă specială.

La Orange este acum o ofertă la Blackberry (49 de euro si abonament de 12 euro pe 24 de luni). Nu iese tocmai ieftin per total. Am un prieten care a apărut triumfător cu BB-ul. L-am întrebat de ce i-a trebuit, şi mi-a spus că era la ofertă şi că era ieftin. Nu are nevoie de el, stă la birou în Baia Mare toată ziua, are net la birou, are acasă, rar pleacă în delegaţii. Chiar şi dacă pierde un email, poate supravieţui. Dar nu, era la ofertă. Şi a trebuit cumpărat. Fiindu-mi prieten, mi-am permis să-i spun că e imbecil. Tot ca prieten, mi-a spus că ştie, dar că acum e un imbecil cu blackberry. Adică, un imbecil cu email. Push-email.

5 Responses to “Oferte speciale”


  1. 1 fanitza Martie 31, 2009 la 1:52 pm

    😆

    ofertele ăstea speciale din state îşi au istoria, nu din comunism!😆

  2. 2 Adrian O. Martie 31, 2009 la 4:56 pm

    Știu, știu. Atunci era cu condiționare, atunci primeai o carte numai dacă luai un kilogram de pește. Tot un fel de ofertă specială era.

  3. 3 Cojo Aprilie 2, 2009 la 11:57 am

    La un magazin de „pantofi” a fost pana acum ceva timp 1+1 gratis…si lumea nu lua decat 1+1 … mai lua o pereche … sa plateasca 2 si sa ia 4🙂 … nesatui domne’ … nesatui!

  4. 4 thcgirl77 Aprilie 5, 2009 la 2:43 pm

    am luat si eu la oferta o crema de corp de la sensiblu, -50%, nu m`am putut abtine, dar nu se pune ca nu poti avea niciodata destula crema. so, welcome, lotion nr. 6! (or 7?)

  5. 5 Adrian O. Aprilie 5, 2009 la 3:47 pm

    Da, Mădă, știu că nu se pune🙂 O fată nu are niciodată prea multe creme ori prea mulți pantofi.


Lasă un răspuns

