Test

Cât de români suntem? Am primit pe email testul acesta. Nu am curajul să îl fac 🙂

3 Responses to “Test”


  1. 1 Ciresica MaMeMiMoMu Martie 30, 2009 la 6:50 pm

    Haide ca nu e chiar atat de grav :))
    Si eu mi l-am facut si m-a bufnit rasul :d

  2. 2 Adrian O. Martie 30, 2009 la 6:59 pm

    Hehe, bine ai venit 🙂
    Îmi fac curaj și îl voi face, fără îndoială. Doar că atunci când voi fi deprimat, să mă înveselesc.

  3. 3 thcgirl77 Aprilie 2, 2009 la 5:21 am

    Felicitări, ai scos 40 puncte din 100. Ce înseamnă asta? Ei bine, înseamnă că:
    Ţi-e ruşine.
    Ai tras un pic de răspunsuri pentru că nu vrei să ieşi ăl mai român dintre români. Ţi-e ruşine cu naţionalitatea ta. Speri să ai o slujbă de intelectual în altă ţară, dar te-ai duce şi la cules de portocale numai ca să scapi. Nu-ţi place când alţii flegmează pe stradă, dar arunci gunoaie pe jos. De 1 decembrie eşti ruşinat că ştii că e şi ziua mondială anti-SIDA. Nu dai şpagă pentru că nu ştii cum. (31 – 50 de puncte)

    ce tare test, m`am distrat la variante 🙂
    nu arung gunoi pe jos si nici n`am stiut ca 1 dec e ziua anti-sida. spaga n`am dat ca n`a fost cazul.


Lasă un răspuns

