Sunete telefon

Ştiu că fiecare îşi personalizează telefonul aşa cum vrea, începând de la wallpaper şi teme până la sonerii. E funny să pui o sonerie de genul Pula mea de telefon!, luată de la Unguru Bulan, într-o seară de beţie, cu prietenii. Mai nasol e atunci când uiţi soneria setată şi eşti într-o şedinţă, fără a avea telefonul pe silent.

Am auzit oameni serioşi care aveau tot felul de guiţături, plânsete de copil, texte şi bucăţi de muzică setate ca şi ringtone. Cât de bun e sunetul de Nokia (ăla default). Şi aproape nimeni nu-l are, că toţi îl schimbă.

5 Responses to “Sunete telefon”


  1. 1 Andrei Martie 30, 2009 la 12:52 pm

    Eu inca il am p-ala default de nokia.. si wallpaperu default si tema cu care am cumparat telefonu si n-am in el decat un joculet… 😀

  2. 2 Adrian O. Martie 30, 2009 la 2:57 pm

    Și eu le cam am pe alea default.

  3. 3 EmPtY Iulie 1, 2009 la 3:19 am

    am si o o intrebare , exista teme cu sunet , de exeplu am vazut la un tovaras , avea o tema pe un 6233 cu un audi si cand bloca tastele se auzea sunet (alrma de masina), ai idee daca e aplicatie sau sunetu e de la tema, plsss

  4. 4 Respect^The^Rapp Iulie 15, 2009 la 4:48 pm

    io il am da pe alt telefon :))

  5. 5 ady Decembrie 18, 2009 la 6:44 pm

    si eu inca il am pe cel normal de la telefon :))


Lasă un răspuns

