La bancă II

Am intrat astăzi în BCR şi a trebuit să lichidez un card vechi (de care uitasem demult), lucru care m-a dus la etajul unde sunt şi consilierii de credite. La un moment dat, aveam impresia că nimerisem la pauza de masă. Ghişee închise, angajaţi care vorbeau între ei şi care nu aveau clienţi, computere oprite…Mă uit la ceas, nici vorbă de pauza de masă. Era programd e lucru.

Încerc să lichidez cardul, ăştia mă ţin vreo 30 de minute de vorbă, încercând să îmi explice avantajele unui card de credit, apoi ale unui împrumut pe termen lung,a poi ale unei asigurări. Fără nici un succes însă.

Ehe, departe sunt vremurile astea!

4 Responses to “La bancă II”


  1. 1 bastylica Martie 27, 2009 la 10:34 am

    e criza…si cred ca spatiile comerciale ocupate de filialele bancilor o sa fie cat de curand de inchiriat…probabil cabinetelor de psihologie 🙂

  2. 2 boyarul Martie 27, 2009 la 6:32 pm

    Toti sunt niste milogi, ce mai!

  3. 3 Florin Martie 28, 2009 la 2:49 pm

    Cate taxe ascunde sunt la o banca, te doare mintea de minciunile lor. Cand mi-am facut card la o banca si am optat si pentru home banking mi-au promis marea cu sarea si taxe unice, nimic in plus. Acum primesc lunar atentionari ca soldul cardului e pe minus, in fiecare luna. Daca ii „sparg capu`” la consilierul de vanzari pentru ca mi-a turnat o minciuna zice ca am ceva cu el.

  4. 4 Adrian O. Martie 30, 2009 la 7:35 am

    Da, cu homebanking m-am fript şi eu o dată. Şi de atunci sunt atent la tot ce mi se spune, iar ce nu mi se spune întreb. Că e cel mai bine aşa.
    Sebi, cabinete de psihologie şi pompe funebre. Că la alea e cerere mereu.


Lasă un răspuns

