Despre filme

Bucuros că în ultima vreme găsesc din ce în ce mai multe pack-uri de filme pe aceeași temă, am ales un war pack. Pe care l-am văzut în întregime și din care mi-au plăcut trei filme.

Valkirye (2008) – film despre atentatul organizat împotriva lui hitler. Tom Cruise are un rol foarte bun, filmul reușește să țină spectatorul în suspans de la început la sfârșit. Sfârșit știut dinainte, dar totuși…

The Guns of Navarone (1961) – film vechi, în care accentul se pune mai puțin pe spectaculozitatea scenelor și pe efectele speciale, cât pe acțiune și interpretare. Gregory Peck și Anthony Quinn în distribuție.

The Dirty Dozen (1967) – George Kennedy, Telly Savalas și Donald Sutherland fac din această peliculă un film extraordinar. A fost preferatul meu din pack, un film despre cum oameni ccnsiderați fără șanse de reabilitare se pot ridica la înălțimea momentului dacă li se dă oportunitatea.

6 Responses to “Despre filme”


  1. 1 fanitza Martie 18, 2009 la 8:41 pm

    numai primul l-am văzut.

    şi tunurile, dar parcă mai pe tv, mai demult.

    o să le caut de zici că sunt faine.

  2. 2 Adrian O. Martie 22, 2009 la 9:49 am

    Da-mi o adresa si ti le trimit,d aca vrei, ca le am in format HD.

  3. 3 fanitza Martie 22, 2009 la 11:01 am

    le-am scos de pe isohunt, calitate dvd-rip! ms, oricum!

    se merită hd la filme vechi?

  4. 4 Adrian O. Martie 22, 2009 la 11:12 am

    Cu placere. În ultima vreme am început cu HD-urile și pot să spun că se vede diferența, într-adevăr. Chiar și la filmele vechi.

  5. 5 fanitza Martie 25, 2009 la 2:35 pm

    nu mi-a plăcut atât de mult duzina murdară. glumele sunt cam vechi, ideiile sunt proaste, filmul e mai mult o comedy wannabe, decât un war movie.

    cum plm să bagi un negru într-un regiment care să desfăşoare operaţiuni bel în spetele frontului geman în ww2? dar şi mai şi e, că dintre toţi proştii ăia, unul sigur vorbeşte germană şi anume, ăla cu faţa cea mai de tâmpit. apoi, ce să mai zic despre ăla rebel, pe care l-au crescut ca personaj tot filmul, şi moare la aterizare în germania?! 🙂

    o să revin cu tunurile din navarone, după weekend, când sper să am timp să-l vizionez!


  1. 1 A bridge too far « Blogul unui om…normal Trackback pe Aprilie 5, 2009 la 3:46 pm

Lasă un răspuns

