Praga

După 9 ore de condus și aproape 1000 de km, am revenit din Praga cu aparatul foto încărcat de poze și cu impresia unui oraș foarte frumos, invadat de turiști și cu terase pline, chiar și la – 2 grade. Frig, dar frumos. Turiști mulți și aglomerație, dar civilizat. Zgomot, dar nu stresant.

Am stat într-un apartament, fix în centrul Pragăi. Bun loc, doar că jos, la cafea, mi-au cerut 8 euro pentru un capucciono. Am zis că așa or fi prețurile, nu aveam coroane, deci am dat euro. Cafeaua costa de fapt 3 euro. Atâta pagubă! I-a văzut Sf. Vladislav pe chelneri (statuia lui era chiar lângă cafenea) și o să-i ardă. Sau poate nu, că au făcut bani pentru oraș. Oricum, bani pentru oraș fac și casele de schimb, pentru că schimbă la un curs extrem de dezavantajos. Sigur, asta scrie cu litere mici și nu prea la vedere. Iar după ce ai schimbat… Din punctul ăsta de vedere, Praga mi s-a părut mult mai apropiată de București decât Budapesta, spre exemplu. Parcă la Budapesta nu te ard așa de rău dacă te prind că ești turist, dar la Praga am mai luat câteva țepe. Există un bilet de metrou valabil pe o zi, care merită cumpărat dacă ai de mers mult prin oraș cu metroul. Pentru asta însă, trebuia să știu cehă, ca să citesc lista de bilete de metrou disponibile. Cum cunoștințele mele de cehă se reduceau la Arabella, Rumburaku, pivo și Svejk, mi-am luat mai multe bilete.

Câteva poze, apoi somn, că a fost lung drumul.

DSCF3346 DSCF3323 DSCF3161
DSCF3374 DSCF3167 DSCF3163
DSCF3339 DSCF3157 Skoda veche

7 Responses to “Praga”


  1. 1 bastylica Martie 14, 2009 la 5:09 pm

    Foarte frumoase pozele. De faza cu metroul am auzit si de la un coleg de servici care a luat si o amenda frumusica. Inca nu am apucat sa vizitez acest oras dar toata lumea spune ca merita din plin. Poate anul viitor.

  2. 2 Adrian O. Martie 15, 2009 la 10:05 am

    Merită să îți faci ceva timp să vizitezi Praga. Vei avea nevoie de ceva timp să vezi tot ce merită văzut. Și de acumulator încărcat pentru apartul foto🙂

  3. 3 Diana Martie 15, 2009 la 10:55 am

    Hai ca ai venit cu poze frumoase!

  4. 4 thcgirl77 Martie 16, 2009 la 12:46 pm

    ai fost la muzeul sexului?🙂

  5. 5 Adrian O. Martie 16, 2009 la 4:26 pm

    Mulțumesc, Diana🙂
    Da, Mădă, am fost. Aparent, e destul de renumit, se pare că doar eu nu știam de el🙂 E foarte amuzant și educativ în același timp.

  6. 6 thcgirl77 Martie 17, 2009 la 6:50 am

    pune poze de acolo. am vazut o prezentare powerpoint primita pe mail si m`am speriat ce obiecte erau pe acolo, in special alea sado-maso medievale, scaune si hamuri, zici ca erau pentru tortura.


Lasă un răspuns

