Praga

Pentru că nu am văzut Praga niciodată şi am auzit că e un oraş superb, am hotărât (acum ceva vreme) să îmi iau o vacanţă scurtă (4 zile) şi să o vizitez. Săptămâna viitoare, dar încep să mă emoţionez de pe acum🙂 Şi să aştept…yey!

5 Responses to “Praga”


  1. 1 Diana Martie 5, 2009 la 2:15 pm

    Inseamna ca vei publica poze pe blog😉

  2. 2 Adrian O. Martie 5, 2009 la 7:11 pm

    Da, o să pun și poze. Doar să plec odată!

  3. 3 thcgirl77 Martie 7, 2009 la 3:35 pm

    super, iti urez distractie placuta si vreme buna de fotografii🙂

  4. 4 Vacanta Praga Martie 10, 2009 la 10:10 pm

    Praga este poate cel mai frumos oras din Europa!🙂

  5. 5 freacamenta Martie 11, 2009 la 11:29 am

    Ai plecat? Ti-o iau eu inainte cu Venetia..
    Praga, Venetia si Amsterdam erau pe lista mea scurta.
    Astept poze din Praga ta…..:)


Lasă un răspuns

