My first band

Maddy îmi transmite o leapșă în care eu se presupune că am posibilitățile să îmi fac o trupă de muzică și să scot un album (după niște reguli, explicate aici). iată cum ar arăta:

Deși numele pare pretențios și deștept, nu știu câți fani aș avea dacă s-ar afla că de fapt este numele științific al unui melc. Titlul se potrivește (melcul este pe calea adevărului, dar îi ia mult timp să ajungă la capăt), fiind o parte a citatului: The scornful nostril and the high head gather not the odors that lie on the track of truth, vorbă de duh a lui George Eliot.

E rândul pentru Seba și Doipedoi să ne arate ce le iese.

1 Response to “My first band”


  1. 1 bastylica Martie 6, 2009 la 8:43 am

    promit sa dai curs acestei provocari cand o sa am timp….sunt prin in foarte multe chestii acuma si deabia mai apuc sa postez si pe blog….greu d-le, greu in tara asta


Lasă un răspuns

