Sex pentru slăbit

fast-food

Sistemul de cantină (sau împinge tava, cum mai  este cunoscut) câștigă din ce în ce mai mulți adepți. Mâncare relativ ieftină, porții generoase și servire destul de bună. Unde mai pui că masa de prânz este un prilej bun de socializare. Și un prilej bun de a mânca mult, cu diferite justificări.

Uite, au ciorbă din aia cum ne place! Da, luăm câte una! spuneau două dudui pe la 20șiceva de ani, în fața mea. Da, și luăm și felul doi. Porție mare de piept de pui cu sos alb de ciuperci. Eu mă gândisem să iau doar un fel și să nu mă satur până în gât, că burta plină trage la somn, în timp ce foame te ține treaz și motivat. Unde mai pui să nici nu vroiam să mănânc mult din motive de burtă, care începe să ia proporții (deh, om însurat!) Mă uit la cele două mai cu atenție, zona fundului coapselor și a sânilor  taliei fiind țintele mele. Nu arătau fetele ca trase prin inel, dar nici grase nu erau. Adică, erau potrivite. Și nici nu erau urâțele, deci, mă gândesc eu: mănânci cât vrei și ce vrei, apoi noaptea faci o cură de somn sex și se rezolvă problema kilogramelor. Excelent. Rușine să îmi fie că nu am știut asta! După care aud: Tu, io-mi iau și un desert din ăla, că și așa mă duc la sală. Ieri am mâncat cât o vacă și nu am fost la sală, da` azi mă duc și trag tare, recuperez. Aha, deci chestia cu sexul pentru slăbit rămâne un mit. Știam eu.

5 Responses to “Sex pentru slăbit”


  1. 1 bastylica Februarie 18, 2009 la 9:28 am

    poate erau virgine…d’alea ce se pastreaza 🙂

  2. 2 AncaMk Februarie 18, 2009 la 12:36 pm

    :))”azi ma duc la sala si trag tare”…la ce s-or fi referit?:))

  3. 3 Adrian O. Februarie 18, 2009 la 1:20 pm

    Sebi, după cum arătau, nu cred că erau virgine. Dar…mai știi?
    Nu știu la ce se refereau, Anca, dar dacă la sală e un instructor (bărbat) și nu o femeie, probabil că era fericit în seara aia 🙂

  4. 4 Florin Februarie 19, 2009 la 7:13 am

    De ce sa mai mananci ca vaca si dupa aia sa mergi la sala, in aceeasi zi ? unde mai este rostul de a manca ca si o vaca ? Sexul pentru slabit ? Hmm … nasol atunci. Inseamna ca toate umflatele sunt disperate dupa sex si cand dai peste una din aia i se bulbuca ochii si striga „Sex … Sex … Sex”, dupa care ala esti .. viol tata, nu mai scapi pana nu ramai tu de 20 de kg

  5. 5 Adrian O. Februarie 19, 2009 la 10:33 am

    Florin, dacă tot mananci ca vaca, de ce să mergi la sală în aceeași zi?
    Cât despre umflate, cine le f**e face o faptă bună oare? 🙂


Lasă un răspuns

