Prin țară

Am fost pentru câteva zile la Bacău și am avut prilejul pe drum să mă mir (din nou) de România.

Foarte frumoasă fotografia (sursa). Mai că mi-ar veni să mă duc la Sovata. A, dar am fost pe acolo și am crezut că timpul s-a oprit în loc până am traversat zona. S-a oprit în loc din punct de vedere al investițiilor și din puncte de vedere al serviciilor. S-a oprit în loc din punct de vedere al drumurilor. Și s-a oprit în loc din punct de vedere al faptului că am fost nevoit să merg cu 30 la oră. Nu neapărat pentru a proteja mașina, ci pentru a nu avea pană la vreo groapă mai mare și pentru a nu f**e de tot amortizoarele.

Comănești (Bacău) este un oraș mirific. Acolo unde drumurile sunt asfaltate, sunt gropi. Acolo unde nu sunt asfaltate, arată cam așa:

Pe drumuri din astea circulă astfel de mașini (sursa):

3 Responses to “Prin țară”


  1. 1 brontozaurel Februarie 15, 2009 la 8:54 pm

    Pe la mijlocul anilor 90 am trcecut prin Comanesti cu ai mei cu masina. Eram eu micuta, dar tin minte ca la un moment dat drumul intersecta un rau. Si am trecut cu masina prin apa, ca pod nu era😛 E drept ca nici apa nu era adanca…

  2. 2 bastylica Februarie 15, 2009 la 9:38 pm

    dar te-ai asteptat la altceva?…investitiile ocolesc orice loc din Romania care nu e marcat pe harta ca si Mamaia, Valea Prahovei sau Bucuresti. Dar noah, doar suntem in criza nu?…de timp, pentru ca strainii se dezvolta intr-o zi cat noi intr-un an…si tot noi ii criticam uitandu-ne peste gard la ei ce bine o duc.

  3. 3 Adrian O. Februarie 16, 2009 la 8:23 am

    Suntem în criză, ăsta e un pretext bun pentru a nu face investiții. La noi e criză de la 1989 încoace🙂


Lasă un răspuns

