Îmi place Becali

Capatos reuşea să mă amuze atunci când făcea matinalul cu Cristina Cioran. Era tonic, avea glume (uneori răsuflate, dar de cele mai multe ori inteligente) şi nu prea sărea calul. Am văzut însă câteva emisiuni pe care le face noaptea şi aveam impresia unei ciorbe acre, stricate şi reîncălzite.

Zoso scria de Capatos ca reactivând reţeta de rating a lui Teo, la câţiva ani distanţă. Am văzut o parte din emisiunea în care Nikita se lua în gură cu asistenta lui Capatos, iar capacul a fost pus aseară, când aceeaşi Nikita, prin telefon, se certa cu o oarecare Savarina. Acum câteva zile am prins o emisiune cu Becali la Capatos. Faţă de cele de mai sus, emisiunea, chestiile lui Becali erau parfum. Pac, pac!, Mă-nţelegi!…sunau ca o melodie pentru urechile ce aveau să audă în câteva zile guiţurile vorbele Nikitei.

Nu credeam să spun, dar îl prefer pe Becali la TV. Şi când îl văd pe Becali, închid televizorul după 5 minute.

0 Responses to “Îmi place Becali”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

