La frizer

Azi, la o frizerie ora 9.30. Doi oameni aşteaptă să se tundă, alţi doi pe scaun. Mai intră un băiat, apoi încă doi elevi de liceu. Una din cele două frizeriţe întrabă oare toată lumea vine să se tundă azi la nouă jumate? Nu au oamenii alte lucruri de făcut? WTF? Nu ştiam ce să fac: să mă ridic şi să plec, poate le deranjam pe domnişoare înţepate, erau în timpul programului şi aveau de băut cafea…Am rămas, convins însă că mă pot aştepta să iau una după cap când mă pun în scaun, ori că o să scape maşina de tuns prea adânc în păr, să îmi învăţ lecţia. La 9.30 nu se vine la frizerie. Din fericire nu s-a întâmplat nici una nici alta, doar sictirul şi plictisul obişnuit:

Cum te tund?

Vă tund…spun eu, v-am salutat cu bună ziua, nu cu ciao. Aşa reţin.

– Bine, diferenţa de vârstă nu e aşa mare…

– Cred că este, totuşi, dar chiar dacă nu ar fi, sunt clientul dumneavoastră, şi , după cum observaţi, vorbesc cu pronumele de politeţe.

Aici s-a blocat. Pronume? Politeţe? Ha? OK. Cum să fie? întreabă ea şi bate piaptănul de foarfecă…

5 Responses to “La frizer”


  1. 1 thcgirl77 Februarie 3, 2009 la 2:48 pm

    eu n`am asa probleme pentru ca ma stiu cu persoanele care presteaza astfel de servicii (coafeza, maseuza, manechiurista, cosmeticiana) de multa vreme si avem relatii amicale. dar nu`mi place cand ma duc in magazin sa ma ia vanzatorii la pertu ca nu ne batem pe burta.
    maica`mea s`a freaked out rau de tot odata in piatza cand i`a zis una „ce vrei, tanti?”..i`a zis ca nu`i nici amica nici matusa ei si sa se adreseze in consecinta 🙂

  2. 2 Adrian O. Februarie 3, 2009 la 2:55 pm

    Corect, avea dreptate mama ta.
    Nu mă deranjează să mă bat pe burtă cu cineva, dar atunci încep eu, vorbind la pers. 2 sg şi salutand amical. Dacă păstrez însă distanţa, mă aştept ca şi alţii să o facă.

  3. 3 bastylica Februarie 3, 2009 la 3:44 pm

    foarte putina lume se mai adreseaza astfel. Probabil cei mai multi iau ca exemplu limba engleza din care dvs. lipseste. Poate ar fi fost mai bine asa pentru a nu isca tot felul de discutii. Uneori lumea vorbeste cu mine cu prea multa politete si ma enerveaza. As vrea ca toata lumea sa-mi spuna „Ceau Seba” in loc de „Buna ziua domnule Sebastian”. E doar parerea mea 🙂

  4. 4 Diana Februarie 3, 2009 la 5:12 pm

    Le-ai tratat cum merita, eu nu mai ramaneam la ele…


Lasă un răspuns

