Autonomia

Un nou episod din Chronicles of Romania. Maghiarii au ajuns în parlament. Nu însă și în guvern. Ca să nu îi creadă electoratul mototli și să spună că totuși fac ceva, ies în față cu rahaturi de declarații. Probabil că nici Marko Bela nu crede multe din cele spuse, dar dă bine să joci cartea autonomiei. Cel puțin în viziunea lui.

2 Responses to “Autonomia”


  1. 1 fanitza Februarie 3, 2009 la 8:29 pm

    eu mă amuz citind comentariile. acolo suntem deja în război. articolul nici nu am avut răbdare să îl citesc.

    oricum lui bela ăsta îi place să şocheze! 😀

  2. 2 Adrian O. Februarie 4, 2009 la 5:22 am

    Comentariile la articol nici nu le-am citit 🙂


Lasă un răspuns

