Din oraș

Un nene e imbecil, dar are VW și îl parchează cum vrea muşchiu’  lui. Și pentru cine comentează…îl protejează un DUH.

3 Responses to “Din oraș”


  1. 1 Diana Februarie 1, 2009 la 8:36 pm

    oho, ma intreci, eu macar incerc sa ma incadrez intre dungi,incerc! dar invers pe ele :)) clar ai facut-o intentionat 🙂

  2. 2 Adrian O. Februarie 1, 2009 la 9:48 pm

    Dar nu sunt eu, diana. Nu aș face așa ceva.

  3. 3 Diana Februarie 2, 2009 la 9:05 pm

    Hm, de ce am inteles eu ca e VW tau? citind art a doua oara acum dupa ce am vazut raspunsul tau, nu imi explic de ce am citit ca tu ai parcat asa si ca e masina ta!!! da… nu am explicatie 🙂


Lasă un răspuns

