Reclamă

Nu prea înțeleg ultima reclamă de la McDonald’s, cea cu starul hip-hop. Bun, ăla trebuie să facă doar ă, ăă  și are un hamburger. De star. Și eu ce trebuie să înțeleg. Că sunt mult mai sărac și că pentru mine 3 lei contează și trebuie să muncesc mai mult pentru ei. Și că apoi trebuie să mă bucur mai mult de hamburger și să îl savurez? Sau că nu e locul meu la McD, pentru că acolo merg doar cei care au bani și îi câștigă ușor? Sunt confuz…

7 Responses to “Reclamă”


  1. 1 brontozaurel Ianuarie 28, 2009 la 7:09 pm

    Nu stiu nici eu care e logica 😛 insa cu siguranta nu voi manca niciodata ceva asa scarbos. Asa ca pentru mine interpretarea buna e ca nu e locul meu 😀 la McDonald’s. Prefer sa dau aia 3 lei pe niste struguri sau inghetata (dar nu de la McDonald’s !!!)

  2. 2 Diana Ianuarie 28, 2009 la 7:12 pm

    Ala nu e star hip hop!

  3. 3 bastylica Ianuarie 28, 2009 la 10:09 pm

    nici eu nu am inteles reclama…si exact la acelasi lucru m-am gandit…

    probabil ca promoveaza starurile….munceste sa ajungi star pentru ca o sa poti sa te scremi si primesti un burger 🙂

  4. 4 Adrian O. Ianuarie 29, 2009 la 8:01 am

    @Brontozaurel – eu mai „calc pe alături” şi mai mănânc câteodată un hamburger. Dar nu foarte des, că strică.
    @Diana – aşa vrea să pară 🙂
    @Bastylică – Să vedem următoarea lor reclamă. Sper să nu fie cu un fotbalist…

  5. 5 thcgirl77 Ianuarie 29, 2009 la 1:33 pm

    nici eu nu am prea inteles`o dar de cand se difuzeaza (1 luna si ceva, 2) mi`e pofta de un cheesburger si tot n`am fost pana la mcdonalds (care e la 5 min de blocul meu) ca sa`mi cumpar unul. se pare ca reclama nu`i destul de buna.

  6. 6 Al3XxX Martie 10, 2009 la 4:20 pm

    daca nu esti rep, n-ai ce cauta la mec 😦


  1. 1 Promovam.net » Blog Archive » Hamburger? Trackback pe Ianuarie 28, 2009 la 6:54 pm

Lasă un răspuns

