Leapşă de la Seba

Voi răspunde la această leapşă de la Sebastian:

1. Cat de departe esti de copilarie?

Având în vedere că lucrez cu copii şi că în fiecare zi iau contact cu ei, nu pot să spun că sunt prea departe de copilărie. Pe de altă parte, mai sunt situaţii în care mă simt copil, fie amintindu-mi de ceva, fie făcând sau văzând ceva care mă duce cu gândul la copilărie.

2. Mai ai prieteni din copilarie?

Da, mai am. Un prieten, care actualmente este la Timişoara şi cu care ţin legătura telefonic. Ne vedem ori de câte ori ajunge pe la Baia Mare. Eu ajung mai rar prin Timişoara.

3. Care sunt cele mai frumoase momente ale copilariei tale?

Ar fi greu de ales un momemnt, am avut mai multe momente fericite. Cred că, dacă ar fi totuşi să aleg, ar fi vacanţele petrecute la mare (vreo două), în tabără. Asta pentru că mergeam împreună cu o bună parte din colegi, iar tabăra era recompensa pentru un an de învăţătură. Atunci când eram sigur că plec la mare însemna că am învăţat bine şi că ai mei erau mulţumiţi de mine. Iar recompensa era pe măsură🙂

4. Cate vise de copil ti-au fost indeplinite?

Când eram copil, un vis de-al meu era să mă fac şofer de TIR, la fel ca vecinul meu care se întorcea din fiecare cursă cu ciocolată, gumă de mestecat şi o groază de dulciuri, pe vremea când la noi nu se prea găseau. Nu s-a împlinit🙂 În rest, dorinţele mi-au fost îndeplinite în măsura înc are ai mei puteau să o facă. Jocuri de genul Dacii şi Romanii ori Piticot primeam de Crăciun sau cu ocazii speciale, aveam grijă de ele şi mă ţineau o vreme lungă.

Dau leapşa mai departe lui Maddy, Miki şi MicuTZU (triple M:) )

3 Responses to “Leapşă de la Seba”


  1. 1 brontozaurel Ianuarie 26, 2009 la 6:36 pm

    ohoo, eu inca mai am toti cei trei „Piticoti” la Brasov😀

  2. 2 Adrian O. Ianuarie 27, 2009 la 8:44 pm

    Eu nu, din păcate🙂


  1. 1 Visele copilariei « Maddy`s blog Trackback pe Ianuarie 27, 2009 la 10:33 am

Lasă un răspuns

