Movies

Am văzut ieri două filme, unul după altul, iar la sfârșit mă simțeam ca și cum aș fi mâncat o ciocolată fină, apoi un căcat.

Primul film a fost Changeling. Angelina Jolie (cam slabă pentru gustul meu) face un rol extraordinar. Nu știu cât din film a fost bazat pe caz real sau nu, dar ideea că presiunea publică (presa+societatea) poate duce la o schimbare se vede foarte clar. De asemenea, deși tema nu este nouă – lupta împotriva sistemului ”ticăloșit”, filmul în ansamblu e excelent.

Al foilea film a fost The Eleventh Hour. O poveste mediocră cu teroriști, cu conspirații, cu agenți secreți și cu un fost pușcaș marin. O luptă contra cronometru pentru a salva un om și o însăilare de replici destul de fade. Recomandat doar în caz de plictiseală maximă.

2 Responses to “Movies”


  1. 1 bastylica Ianuarie 25, 2009 la 10:31 am

    la al doilea intentionam sa ma uit astazi….acuma nu stiu ce sa fac 🙂

  2. 2 Adrian O. Ianuarie 25, 2009 la 10:40 am

    Mie personal nu mi-a plăcut. Asta nu înseamnă că nu o să îți placă și ție. Sigur, sub impresia primului film, poate că al doilea mi s-a părut slab…


Lasă un răspuns

