Slumdog Millionaire

Nu am văzut de mult timp un film indian, de altfel nici nu sunt fanul genului, dar mi-a plăcut Slumdog Millionaire. Un băiat din suburbiile Bombay-ului ajunge la Who wants to be a millionaire și este arestat pentru că știe toate răspunsurile, pe considerentul că nu este posibil așa ceva, mai ales având în vedere mediul din care provenea. Un film despre cum pot fi învinse ideile preconcepute ale unei societăți. Cu noroc și cu încăpățânare. Fiind film indian, trebuie să existe și un dans. La final, făcând notă discordantă cu filmul, dar este.

2 Responses to “Slumdog Millionaire”


  1. 1 bastylica Ianuarie 24, 2009 la 10:26 pm

    mi-a placut…si din cauza asta ma cert cu apropiatii care nu sunt fani a-i genului.

  2. 2 Adrian O. Ianuarie 25, 2009 la 10:10 am

    Mi-a plăcut și mie. Nu sunt fan al filmelor indiene din cauză că nu prea am răbdare să urmăresc un film din ăsta de la cap la coadă, dar Slumdog Millionaire a fost excelent.


Lasă un răspuns

