Zell am See

O întâmplare a făcut să  trebuiască să trag o fugă până în stațiunea austriacă de ski Zell am See. Deși aș fi vrut din toată inima să fac măcar o coborâre cu placa, nu s-a putut.

M-am mulțumit cu niște poze, cu 30 de euro dați șpagă polițiștilor maghiari pentru a scăpa de amendă (m-am făcut că nu înțeleg ce vor până ce nu mi-au cerut bani, direct) și cu 10 euro dați pentru a plăti amenda în Austria, din cauză că nu mi-am curățat geamurile din lateral, spate, de gheață.

IMG_0149

IMG_0161

IMG_0126

IMG_0121

5 Responses to “Zell am See”


  1. 1 bastylica Ianuarie 19, 2009 la 10:15 am

    peste doua saptamani merge in concediu in Igls, Austria la ski cu Sandra. M-am uitat pe internet si am dat peste site-ul bergfex.at unde am putut vedea toate partiile de pe acolo (in Tirol). Abia astept…inca nu-ti promit ca ajung si la Cavnic..e destul de departe dar cu siguranta o sa vreau sa mai fac un weekend si pe o partie din Romania.

    Faine poze. Amenda din Ungaria pentru ce ai primit-o?

  2. 2 mister1ous Ianuarie 19, 2009 la 2:22 pm

    Draguta statiune… am fost acolo in vara si e ok si fara zapada 😉

  3. 3 Adrian O. Ianuarie 19, 2009 la 9:01 pm

    Te invidiez, Seba!
    Amenda am primit-o pentru depășire de viteză pe autostradă. 152 la oră în loc de 130. Amenda era de 80 de euro. Am spus că o voi plăti, dar polițistul mi-a cerut direct 30 de euro pentru a șterge din memoria radarului poza.

  4. 4 fanitza Ianuarie 20, 2009 la 2:28 pm

    …dacă ştia că eşti român! 😛 🙂

  5. 5 fanitza Ianuarie 20, 2009 la 2:30 pm

    dacă erai şi tu prevăzător şi plecai înarmat cu o sticlă de un litru de pălincă nu trebuia să mai dai nici ăia 30 de euro!

    doar se cunoaşte prietenia moroşenească! 😉


Lasă un răspuns

