Omniprezentul trening

 

Da, chiar dacă suntem în plină iarnă şi afară sunt minus 12,5 grade (asta am văzut azi dimineaţă), sunt destui care preferă treningul trelingul ca şi principală vestimentaţie. Unii mafioţi aveau un mod de a-şi conduce afacerile care îi definea. Unii oameni bogaţi au o marcă de maşină pentru care arată o slăbiciune. Unii cocalari de la noi au treningul ca şi “clothes of choice”. Iarnă, minus 12 grade afară. Ştii că ai de coborât doar până la maşină, te duci undeva şi cobori în faţa destinaţiei Deci, te poţi îmbrăca cum vrei, subţire, colorat, în tricou dacă vrei. Dar nu! Cocalarul se îmbracă în trening. Puma, Nike sau Adidas, că trebuie să se vadă firma. Şi neapărat alb. Pentru că albul oferă prestanţă. Dacă e negru treningul, trebuie să aibă măcar dungi albe.

Nimic nu e mai plăcut decât să intri într-o discotecă sau într-un bar şi să vezi pe câte unul cu mâinile în buzunare, echipat de parcă ar fi ieşit de la fotbal sau de parcă merge la picnic. Adidaşi (asortaţi ca şi marcă cu treningul), trening şi un tricou la vedere (bluza de trening fiind descheiată). Şi eventual o burtă, ca bonus.

Nici fetele nu sunt mai prejos, totuşi, am văzut în ultima vreme parcă mai puţine păpuşele cu trening roz pe stradă, cu adidaşi alb şi cu o punguliţă de la Mango ori Zara.

9 Responses to “Omniprezentul trening”


  1. 2 bastylica Ianuarie 9, 2009 la 9:28 am

    am intrebat si eu cativa treningari d’astia si mi-au spus ca le place pentru ca e lejer. E bine sa te simt ok in hainele in care stai dar nu cred ca doar treningul poate rezolva problema asta.

  2. 3 Adrian O. Ianuarie 9, 2009 la 12:16 pm

    Treningari – bună :))

  3. 4 fanitza Ianuarie 16, 2009 la 1:54 pm

    „Nici fetele nu sunt mai prejos, totuşi, am văzut în ultima vreme parcă mai puţine păpuşele cu trening roz pe stradă, cu adidaşi alb şi cu o punguliţă de la Mango ori Zara.”

    adidaşi auri, nu albi!

  4. 5 unu Martie 22, 2009 la 9:27 am

    bai gainatzilor, voi nu sunteti in stare sa articulati si aveti bashini in cap sa va batetzi pula de altii :

    „Unii mafioţi aveau un mod de a-şi conduce afacerile care îi definea”

    „adidaşi auri, nu albi!”

  5. 6 Adrian O. Martie 22, 2009 la 9:40 am

    Unii mafioţi aveau un mod de a-şi conduce afacerile care îi definea – „care” se referă la ”mod” – ”mod care îi definea”.
    Cât despre ”auri, nu albi” – da, este o greșeală, dar se poate corecta.
    Pe când o mentalitate ori un mod de a gândi, se corectează mai greu. Nu este însă imposibil.

  6. 7 fanitza Martie 22, 2009 la 10:53 am

    “adidaşi auri, nu albi!”

    unde e greşeala?

    eu pe la şcoală am învăţat ceva reguli mai ciudate pentru articularea culorilor care provin din limbi străine. dacă bine îmi amintesc regulile acelea spuneau că nu se articulează.

    apoi, tot aşa am învăţat că în limba româna se pot scrie cu 3 de i, doar două cuvinte, şi anume: fiii şi copiii. dacă am avea adidaşi auri, ar însemna automat că trebuie să avem auriii adidaşi, nu?

  7. 8 Adrian O. Martie 22, 2009 la 11:11 am

    Mă gândeam la ”adidași” ca fiind greșeală, pentru că acest cuvânt nu există practic. Există pantofi sport și apoi există marca Adidas: Iar de la chestia asta a provenit ”adidași” ca înlocuitor pentru pantofi sport.

  8. 9 fanitza Martie 22, 2009 la 11:37 am

    adidaşi există, unu vorbea despre articulări!

    adiaşi e un neologism, şi face parte din ceva categorie specială de neologisme nu-mai-ştiu-cum-îi-zice care se caracterizează prin transformarea în timp din cauza largii utilizări a unui substantiv propriu în substantiv comun. în opinia mea, e tot atât de corect ca şi „nicio”. dar, acetsea sunt regulile, nu eu le-am făcut, eu doar încerc să le aplic!


Lasă un răspuns

