Babylon A.D.

Citind câteva review-uri și văzând trailerul, m-am așteptat la ceva mai bun. Am văzut un film slăbuț însă, povestea fiid previzibilă cap-coadă, iar finalul fiind foarte brusc și sec. Parcă nu strica să mai fie ceva ”de trecere” înaintea secvenței de final. Vin Diesel face un rol în nota generală a filmului. 

Modul în care este înfățișat Kazahstanul mi-a adus aminte de Mad Max, iar reclama la Coca Cola Zero…seriously, în lumea aceea cu siguranță asta era deliciul tuturor, să bea Cola Zero. Pe o clădire apare la un moment dat o relcamă la Motorola. Oare ce produceau atunci?

5 Responses to “Babylon A.D.”


  1. 1 s Decembrie 31, 2008 la 9:50 am

    eu l-am vazut mai demult , a fost o pierdere de de vreme.
    iti recomand appaloosa,revolutionary road,gran torino, changeling.

  2. 2 Adrian O. Decembrie 31, 2008 la 12:23 pm

    Revolutionary road l-am vazut. Restul…asteapta penntru la anul. Multumesc de recomandari.

  3. 3 dani Decembrie 31, 2008 la 4:59 pm

    nu stiu daca o produceau dar iti urez La multi ani

  4. 4 fanitza Ianuarie 1, 2009 la 10:18 am

    adi, 7 grams, eagle eye si the curious case of benjamin button le-ai vazut?

    se zice ca ele vor concura la oscaruri. sper totusi sa nu fie asa, pentru ca desi sunt filme foarte bune sunt clone…

    eagle eye e clona deja vu…

    the curious case e clona de the notebook…

    iar 7 grams nu l-am vizionat inca.

    apropo, la multi ani!😉

  5. 5 fanitza Ianuarie 5, 2009 la 8:34 pm

    7 pounds. acum l-am vizionat. e genial… am plâns!😉


Lasă un răspuns

