Debrecen

Am fost ieri la Debrecen la o sesiune de shopping. S-a deschis un al doilea mall – plin de români, o groază de mașini cu numere de Bihor și Arad (e aproape, am înțeles că ia vreo o oră drumul). Prima constatare, pe lângă faptul că mall-ul este mult mai mare, e că ungurii au o groază de femi bunoace. Care se știu îmbrăca fain și asortat. Bărbați nu am văzut, nu erau nu m-au interesat. Reduceri multe și mari, marfă cam puțină. Se pare că și pe unguri i-a afectat criza ca pe români – doar pe hârtie.

Mi-am dus aparatul foto, pregătit să fac poze în Debrecen. Orașul e frumos, dar nu prea e împodobit. Mă așteptam să fie frumos împodobit și mai ales bogat în podoabe și culori, dar…cam dezamăgitor. Iar satele/orășelel de pe drum au fost prea puțin interesante. La noi, fiecare sătuc are cel puțin o stradă împodobită. Să fie oare primăriile mai bogate la noi? Sau primarii ne dau circ în loc de pâine, să uităm de burțile goale ce vor veni în ianuarie?

4 Responses to “Debrecen”


  1. 1 bastylica Decembrie 30, 2008 la 1:29 pm

    niste prieteni de-ai mei pleaca vineri catre mall-ul ala. La cat sunt de pretentiosi cand vine vorba de cumparaturi…poate vin dezamagiti daca spui ca nu prea e marfa 🙂

  2. 2 Diana Decembrie 30, 2008 la 2:32 pm

    Da de unde! cum sa fie dezamagiti? Oriunde in afara Romaniei inclusiv aerul e parfumat! Foarte putini observa si partea negativa…

  3. 3 fanitza Decembrie 30, 2008 la 4:12 pm

    mi-e lene sa ma urc in masina si sa ma duc pana acolo doar pentru un mall.

    mai ales daca nu e impodobit.

  4. 4 Adrian O. Decembrie 30, 2008 la 6:14 pm

    @fanitza: mallul e impodobit oarecum (brazi, globuri, ceva aranjamente), dar orasul m-a dezamagit.
    @bastylica: poate baga marfa joi:)


Lasă un răspuns

