Four Christmases

Credeam inițial că va fi un film siropos și prost, dar așteptările mi-au fost înșelate, în sensul bun al cuvântului. Mi-a plăcut pentru că este un film care nu  ne îndeamnă să fim mai buni sau mai generoși de Crăciun, ci pur și simplu își face treaba – comedioară de Crăciun.

2 Responses to “Four Christmases”


  1. 1 mister1ous Decembrie 28, 2008 la 12:25 pm

    🙂 Aha… dragut film; si eu ma asteptam la altceva, dar a fost ok.
    Iti recomand Pathology(2008) si Wedding Crashers (2005) – doua filme care merita vazute!

  2. 2 thcgirl77 Decembrie 29, 2008 la 9:27 am

    am avut de ales intre asta si sex drive si am ales al 2-lea. dar dc zici ca e fain, il voi vedea si eu, pe dvd probabil.


Lasă un răspuns

