Un an

Scriu ce vreau și pentru cine vreau, doar e blogul meu! Așa mă gândeam acum un an, când am început să scriu (pentru nimeni, în primă fază, sau doar pentru mine) pe Blogger. Am citit seria de erori privind blogosfera românească, de la Zoso și am încercat să le evit. De asemenea, am încercat pe cât posibil să nu înjur pe nimeni și să nu provoc vreun scandal.

Primul comentariu l-am avut de la Maddy, iar prima persoană care m-a inclus în blogroll a fost Sebastian, după ce i-am lăsat un comentariu cu un link pe care îl căuta de mult timp. Un comentariu nu prea măgulitor l-am primit de la Zoso, la acest post.

Am reușit să intru în legătură cu câțiva dintre cititorii mei (Sebastian, Mihaela sau Diana) și să citesc o groază de lucruri interesante pe blogurile lor sau ale altora care mi-au ”trecut pragul”.

De fiecare dată când am scris un post care (credeam eu) merita remarcat, mă așteptam să apară reacții sau comentarii. Când nu apăreau, mă enervam. pe mine în primul rând, pentru că știam să trebuia să fi scris mai bine. Și mai concis. Ori mai pe larg poate. Cu mai multe păreri personale. Ori cu mai puține. Uf, oare o să o nimeresc vreodată?

10 Responses to “Un an”


  1. 1 AncaMk Decembrie 24, 2008 la 10:19 am

    Un an in care te-am citit cu placere ,chiar daca n-am fost prea vorbareata:)Sa ne cititm cu bine,sa avem un an linistit si inspirat .La multi ani, „omule normal”!🙂

  2. 2 dani Decembrie 24, 2008 la 10:58 am

    La multi ani si la cat mai multi!🙂

  3. 3 mister1ous Decembrie 24, 2008 la 12:05 pm

    La multi ani si cat mai multe articole!😉

  4. 4 Stefan Decembrie 24, 2008 la 1:57 pm

    La Multi Ani!😉

    Si nu iti fa probleme cu Zoso. Tipul are din cand in cand articole interesante insa are si o atitudine de superioritate si aroganta, fapt ce m’a facut sa’l scot relativ repede din feed reader.

  5. 5 Andrei Decembrie 24, 2008 la 3:19 pm

    La multi ani! Eu mai am vreo cateva zile…

    CAt despre Zoso nu cred ca el a fost. Nu de alta dar in perioada aia comentau tot felul de oameni cu nickul lui, plus ca el are un gravatar propriu. Iar cel din comentariul tau era cam gol…

  6. 6 Diana Decembrie 24, 2008 la 5:56 pm

    La multe articole si cititori in noul an! Mi-a facut o reala placere sa te cunosc! Craciun fericit si un an nou imbelsugat!

  7. 7 Dragos Nicu Decembrie 25, 2008 la 7:35 am

    Adrian iti doresc Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si sper sa ne gasim in aceleasi (sau mai bune) ipostaze de cititori si peste 1-2-3 ani, dupa aia mai vedem😀

  8. 8 thcgirl77 Decembrie 26, 2008 la 4:41 pm

    n`am stiut ca primul comment a fost de la mine🙂
    la multi ani !
    ps: vezi la link, e thcgirl77, ai mancat ’77’`le .

  9. 9 Adrian O. Decembrie 26, 2008 la 5:22 pm

    Da Maddy, mulțumesc. Tocmai la tine:)

  10. 10 fanitza Decembrie 30, 2008 la 4:15 pm

    la multi ani si multa bafta cu caminul, cariera si abia apoi cu blogul!😉


Lasă un răspuns

